The Real Housewives of Atlanta
Efter att ha besökt ett medium får NeNe nyheter om sin familjerelation. På annat håll arrangerar DeShawn en formell välgörenhetsfest, medan Kim påbörjar sin karriär som sångerska.
Kims producent skickar henne till en sångcoach så att hon kan arbeta på sitt uttryck inför sin kommande countryskiva. Samtidigt går Sheree och Lisa på en kurs i pole-dancing.