The Rehearsal
Nathan Fielder är tillbaka i rutan med en ny serie som utforskar hur långt en människa kan gå för att minska på vardagslivets osäkerheter.
Scion
Nathan låter en kvinna i Oregon förbereda sig för moderskapet genom att simulera upplevelsen av att ta hand om ett barn från noll till arton år.
Efter ett besök från sina föräldrar sliter Nathan med att försvara sina värderingar.