The Runarounds
The Runarounds (från skaparen av Outer Banks) följer en grupp nyutexaminerade high school-elever som bildar ett band i hopp om att slippa den gråtrista framtiden som väntar dem. De har en sommar på sig att uppfylla sin omöjliga dröm och få sitt stora genombrott, och på vägen finner de både kärlek och trubbel.
Charlie Cooper och hans vänner bildar ett nytt band kallat The Runarounds direkt efter att de har gått ut high school.
Charlie kämpar med skrivkramp och tar till desperata åtgärder för att hitta inspiration. Pete försöker fixa en spelning och Neil blir kär.
The Runarounds spelar på ett hippiebröllop och hoppas på att bli upptäckta av ett skivbolag.
Bandet bokar tid i en studio, men måste kämpa för att hålla ihop när deras humör brusar upp och Bez överväger andra möjligheter.
The Runarounds tar sig en vild åktur till andra sidan regnbågen som sätter deras lojalitet på prov, avslöjar hemligheter och lär dem vad det betyder att vara musiker.
Bandet är på gott humör efter sin resa, tills de upptäcker att deras instrument har blivit stulna.