The Russell Murders: Who Killed Lin and Megan?
Den komplexa historien om de chockerande morden på Lin Russell och hennes dotter Megan 1996 och Michael Stones sista överklagan. Mannen som dömdes till livstids fängelse för morden och som fortfarande hävdar sin oskuld 25 år senare.
En fängslad Michael Stone och andra berättar om hans dramatiska rättegång och fällande dom 1998.