The Sancho Case
En dokumentärserie om Daniel Sancho som dömdes till livstids fängelse i Thailand för det överlagda mordet på Edwin Arrieta 2023.
Ett telefonsamtal upplyste Rodolfo Sancho om att hans son nyligen gripits i Thailand, misstänkt för att ha mördat och styckat en colombiansk läkare.