Tills döden skiljer oss åt
Förorten
I polisens utredning blir det klart att Henrik levt under en allvarlig hotbild en längre tid. Polisen misstänker direkt att Henriks ex-fru är den som manipulerar olika personer till att hota honom.
Guldet
Polisen kan se hur ex-frun köper guld för miljonbelopp som i sin tur kan användas för att finansiera mordet på Henrik Olsson Lilja. Även om Billy blivit dömd för mordförsök är Henriks liv fortfarande i fara.