Amagermannen
En serieförbrytare blir till
Sommaren 1990 mördades 28-åriga Anette Just Olesen utanför sin lägenhet på Amager. Mordet bevittnades av två unga män, men gärningsmannen hittades aldrig. Ett nytt tips leder Sebastian Richelsen till en liten ö söder om Själland.
Genom åren har många kvinnor kontaktat Sebastian Richelsen. De är alla säkra på att de har blivit överfallna av Amagermanden. Men finns det några likheter med de brott som Marcel redan är dömd för?