The Thing About Pam
She's a Good Friend
Pam Hupp är den sista personen som såg sin vän Betsy Faria i livet den natt hon mördades.
När Pam konfronterar Betsys döttrar i en civilrättslig process vänder sig den allmänna opinionen mot henne.