The Twilight Zone
Nightmare at 30,000 Feet
Journalisten Justin Sanderson inser att ödet för Flight 1015 ligger i hans händer.
En kvinna använder en gammal videokamera som kan spola tillbaka tiden för att säkra sin sons framtid.
En besättning på en rymdfärja som förbereder sig för en flygning till Mars ställs inför ett livsomvälvande beslut.