The Kingdom
En dödlig flygolycka i Tennessee i maj 2021 riktar uppmärksamhet mot den mystiska Remnant Fellowship Church och dess gåtfulla grundare Gwen Shamblin Lara.
När Gwen, Joe och flera ur deras inre krets omkommer i en olycka tacklar tidigare Remnant-medlemmar ledarens komplicerade eftermäle – och nya röster framträder för första gången.