This Is Mark Rober
Mark delar med sig av några av sina största och galnaste experiment någonsin och hyllar sitt förhållande till en ung man som motiverade hans andra världsrekordförsök.
I sin strävan att förstå sluthastighet studerar Mark noggrant några lurviga vänner innan han hoppar från ett flygplan för att bli en flygande mänsklig ekorre.
Mark deltar i en field goal-sparktävling med sin mekaniska skapelse, visar upp en raketdriven golfklubba och fulländar konsten att kasta macka.