This Is Your Fridge
Tony Irving
The first kitchen belongs to dance master Tony Irving. How will he judge Tareqs three course meal? Tony surprises Tareq with a secret guest.
Filip Lamprecht
Filip Lamprecht wants to learn from chef Tareq, who unexpectedly finds something living in Filips kitchen. Mom Kristin Kaspersen is a guest.
TV-host Markus Granseth has an organized kitchen and opens up his secret prepping stash for Tareq. The sixyearold in the family is toughest to please.
TV-host Agneta Sjödin has a kitchen that contains everything from vitamins to world maps. Tareq surprises Agneta with a secret dinner guest.
Architect Gert Wingårdh is an experienced cook, who really doesn't appreciate company in the kitchen. Can Tareq impress him with his dinner?
What does rock star Mikkey Dee store in his fridge? Can he chop unions instead of playing drums? Mikkey spends a lot of time in the kitchen talking.