Top Chef Jr.
Dishing Up Dreams
Minikockarna vispar igång tävlingen genom att servera sina drömmar på ett fat och ska på så sätt bevisa att de har vad som krävs för att bli nästa generations Top Chefs.
Minikockarna måste laga en måltid som ska fresta hela familjen – inklusive de fyrbenta vännerna.