Ullared
Robert Wells has excited fans at the store. CEO Boris is a bit worried. Kjell and Rose-Marie visit the store, and Morgan works in the warehouse.
Peter Wahlbeck, a comedian, checks into the campsite. He released a song about Ullared in 1994. Bachelor Morgan philosophizes about living alone.
Elin and Frida are in the mood to party and swing by the adult section. Ghassan sells ice cream, hot dogs, tacos and fruit outside the store.
Morgan discusses politics, eats sandwiches and shows off his white BMW. Radio hosts have driven down from Stockholm for cheap shopping.
After two weeks, Rose-Marie and Kjell load the car with bargains. Boris hosts a fishing competition, and Morgan gets a ride in a classic car.
Kjell and Rose-Marie unpack at home, Morgan has his hands full at work, and a group of preschool teachers have traveled far to Ullared.