Ultimate Spider-Man
Peter Parker har varit Spider-Man i ett år, men han är fortfarande i ett skede då han lär sig att vara en superhjälte. Chefen för SHIELD erbjuder Peter möjligheten att bli ”Ultimate Spider-Man”, samtidigt som han jobbar tillsammans med fyra andra tonåriga superhjältar.
Taskmaster ger sig ut för att vara vikarierande idrottslärare för att ta reda på Spider-Mans identitet.