Va' Cool, Scooby Doo
Skolan är slut och Shaggy, Scooby, Velma, Daphne och Fred har kanske bara en sista härlig sommar tillsammans. De bestämmer sig för att åka på en resa. Gänget ger sig ut på vägarna i Mysteriebilen i jakt på roliga äventyr.