Vanderpump Dogs
The Doggy Wears Prada
A client seeks the perfect service dog to help her gain independence; a fashion-forward potential owner wants a glamorous pup to bring onto the red carpet.
Twins hope to assert their independence by adopting their own pooches; a six-year-old girl tries to prove to Lisa that she is responsible enough to adopt a dog; a previous adoption takes an unexpected twist.
A law student sets her sights on rescuing a tripod; Lisa and her staff pull out all the stops to find the perfect dog for an indecisive client.
A family of three seeks a cuddly, hypoallergenic dog; Lisa struggles to help a couple with an unsocialized dog.
The center is on puppy watch when a dog goes into labor; Lisa helps a father and daughter find their perfect matches -- one dog that loves activities and another that attracts the ladies.