Vigilante
I den här actionthrillern lever Kim Jiyong ett dubbelliv som elev på koreanska polishögskolan på dagarna och Vigilante på nätterna, då han personligen straffar brottslingar som undkommit lagen. Han omges av personer som alla har olika dolda avsikter.