Vildmarkens väktare
Fira det arbete som utförs av Zambias mest engagerade naturhjältar. Möt arbetare i frontlinjen vars uppdrag är att skydda Afrikas vildaste platser och de djur som lever där. Människor kan hota vilda djur, men de kan också vara en del av lösningen.