Vingården
Säsongsstart. Som arvingar till vingården inser Daisy och Louis snabbt att arvet kanske inte blir den givande och härliga upplevelsen de hoppats på.
Daisy är i extas över Griffin's besök, samtidigt som många är trötta på Louis självömkan efter hans äktenskap gått i kras.
Gus och Tippy kämpar med olika dilemman samtidigt som Daisys plan med att visa upp vingården fortsätter. Louis får ett stressande samtal om Julian.
Säsongsavslutning. Oakley Wines njuter av berömmelse och välkomnar en oväntad besökare. Galaförberedelserna tar en explosiv vändning som riskerar hela visningen.