Moonshine
Moonshine står värd för ett piratbröllop när brudparet plötsligt försvinner. Daniel är tillbaka i stan och vill satsa allt på Lidia och barnen, men är Lidia på samma vågplan? Rhian upplever sitt livs bästa sex, med en älskare som bär på en hemlighet.