We Got Love Iman & Teyana
Teyana Taylor and Iman Shumpert take on the joys and challenges of growing an empire and a family; with Teyana's retirement from music and Iman's NBA career on hold, they turn their attention to their daughter Junie, who has ambitions of her own.