We got this
För att betala en stor skatteskuld vill amerikanen George English komma över den 50 miljoner kronor stora pott som betalas ut till den som löser Palmemordet. Hur svårt kan det vara? Tillsammans med en något otippad trio tar George sig an Sveriges största polisutredning genom tiderna. Han är dock ovetandes om de onda krafter som lurar i mörkret...