Wisting
När en man hittas mördad visar det sig att kriminalkommissarie William Wisting och hans team kan vara en seriemördare på spåren, någon som lyckats hålla sig undan för FBI i 20 år. Samtidigt arbetar Wistings dotter Line på en artikel som sätter henne i långt större fara än hon kan ana.