Women Who Rock
Truth
Från Mavis Staples till Nina Simone, tjejgrupper, Chaka Khan och Janis Joplin. Det här avsnittet följer kvinnliga musiker från sydstaterna genom medborgarrättsrörelsen till The Age of Aquarius.