Written in the Stars
Star Matched
Tolv singlar anländer till en idyllisk grekisk villa i jakt på kärleken. De vet inte att de representerar de tolv stjärntecknen och att de observers av tre astrologer.
Star Crossed
Kemin mellan David och Kelly blir starkare, medan slitningarna mellan andra par blir värre. Astrologerna försöker hjälpa stjärnparen, men en storm hotar idyllen.
Kärleken blomstrar mellan David och Kelly, och astrologernas matchning ser ut att vara lyckad.. Någon lämnar plötsligt villan och en nyanländ förtrollar deltagarna.
Jocelyn och Callum går på sin första dejt men Callum vill hålla taktpinnen. Mattia kämpar med att hitta gnistan med Ashley, och astrologerna är rådvilla.