Young Royals
Efter en skandal börjar prins Wilhelm på ett nytt internat, Hillerska. August planerar en välkomstfest för honom.
Simon och Wilhelm tillbringar tid tillsammans; desperat efter ADHDmedicinering försöker August diagnostiseras.
Hillerska anordnar en livlig föräldrahelg, en mängd överraskningar, besvikelser och förekommer för Wilhelm, August, Felice och Simon.
Wilhelm kämpar med sin sorg och vad förlusten av sin familjemedlem betyder för hans framtid. Simon pressar August att betala tillbaka pengarna han är skyldig honom.
August och Wilhelm argumenterar om hur ett regelbrott på skolan bör lösas och Sara tycker om att umgås med Felice och hennes vänner.
Wilhelm har motstridiga kännslor om hur han ska hantera efterdyningarna av den läckta videon medan Simon avvärjer pressen; Felice gör en upptäckt.