Zero Waste Chef
Ett äventyr genom Europa med Michelinkockar som lagar mat under filosofin Zero Waste. Miljöaktivisten Diego går med i projekt som strävar efter att förändra livsmedelsindustrin och lär sig recept som minimerar matsvinnet.