ZOMBIES: The Re-Animated Series
Evig Sommar
Zed och Addison önskar att sommaren aldrig skulle ta slut, men när deras önskan går i uppfyllelse förvandlas deras sommardröm till en mardröm.
Zed och Addison använder lime soda för att vinna en grilltävling, men istället skapar de en kulinarisk katastrof: ett pizzamonster som vill ha dem på en tallrik.
Zed vill att Eliza ska campa med honom, men hon har redan programmerat en verklighetstrogen virtuell campingplats i sitt sovrum och vägrar att åka.
Addison, Zed och Eliza råkar förvandla en köttätande växt till ett glupskt tvåhövdat monster. Kan de utrota den onda växten innan den slukar dem och Bucky?
Addison gör kloner av sig själv för att klara av sitt hektiska schema, men när klonerna går bärsärkagång måste hon lägga till en ny uppgift på sin att göra-lista: stoppa klonerna från att förstöra Seabrook.