S1, E4: After uncovering his company's secret purchase of a mental hospital, the CEO of Rhyzen, Mr. Watanabe, turns to the Dream Raider team for help, but a trip to the facility goes terribly wrong; Tian-Li realizes an old demon is still very much alive.