Dream Raider
A team of scientists and cops try to solve a criminal conspiracy that exploits human consciousness.
Dreamscape's Battleground
The apparent mass suicides of six students and eight factory workers lead the Dream Raider Special Task Force to a mobile shooting game developed by the Rhyzen Corporation; Tian-Li discovers that An-Ya has been harboring a secret.
The Dream Raiders learn of a suicide bomber's chaotic memories; Li Xiao unearths another bizarre case, and Tian-Li risks being thrown back into jail after attempting to infiltrate a worldwide criminal organization.
After uncovering his company's secret purchase of a mental hospital, the CEO of Rhyzen, Mr. Watanabe, turns to the Dream Raider team for help, but a trip to the facility goes terribly wrong; Tian-Li realizes an old demon is still very much alive.
A fatal shoot-out leads Li Xiao to Lucy Ding, a peculiar girl with deep ties to the criminal organization his team is chasing; Rhyzen gets a mysterious new CEO; Li Xiao finally uncovers An-Ya's long-held secret.