The Girl Who Shines
S1, E5: A fatal shoot-out leads Li Xiao to Lucy Ding, a peculiar girl with deep ties to the criminal organization his team is chasing; Rhyzen gets a mysterious new CEO; Li Xiao finally uncovers An-Ya's long-held secret.