Alex Annie Alexis Ann
S9, E19: Sheriff Mills (KIM RHODES) calls Sam and Dean after she kills a vampire who attacked a prisoner named Alex (guest star KATHERINE RAMDEEN). They discover Alex was kidnapped by a family of vampires who use her as bait to lure in humans they can then feed on. Sheriff Mills tries to rescue Alex from her captors, but finds out the hard way that family always comes first.