Dream in the Front, Party in the Back
S1, E3: Keith Bynum and Evan Thomas transform the front exterior, adding a gigantic handle on the roof, to compete with Brian and Mika Kleinschmidt's backyard pink party pad; Actress Marsai Martin joins the judges to choose one team to move on to the finale.