Barbie Dreamhouse Challenge
Ashley Graham hosts an epic renovation competition, as eight teams of HGTV stars create the first-ever real-life Barbie DreamHouse. Only one team's space will be chosen as the winner, and a lucky Barbie fan will win a stay in the Barbie-fied DreamHouse.
Barbie's First Floor Face-Off
All sixteen renovators gather to kick off the competition, and the first two teams go head-to-head: Egypt Sherrod and Mike Jackson vs. Jasmine Roth and Antonia Lofaso.
Dream in the Front, Party in the Back
Keith Bynum and Evan Thomas transform the front exterior, adding a gigantic handle on the roof, to compete with Brian and Mika Kleinschmidt's backyard pink party pad; Actress Marsai Martin joins the judges to choose one team to move on to the finale.
A look at the building process of the real-life Barbie DreamHouse with unseen footage of each challenge, new interviews, outtakes, trivia and takeaway.