Renovation Goldmine
Meg and Joe take on a set of cousins in two separate renovation projects just a few blocks apart; their extended family is pitching in as many treasured heirloom pieces as they can, leaving Meg and Joe to not only be renovators but referees as well.
A couple is in over their heads with a three-bedroom fixer-upper, but Meg and Joe use the home's midcentury design as inspiration for a major main suite makeover; then, the duo tackle their very first camper to create a guest space like no other.
Meg and Joe break down the walls to give a Tudor-style home an updated layout that's more practical for a family of five; they must figure out how to rework the first floor of a couple's historic greystone without losing their sentimental furniture.
Meg and Joe rescue a couple from their dated kitchen by rethinking the floor plan, amping up the style and upcycling their existing furniture; the duo come up with a colorful and swanky design for a pool house, a rare perk in Chicago.