The Suite Life of Barbie and Ken
S1, E2: Jonathan Knight and Kristina Crestin must create Barbie's bedroom suite, as they battle Alison Victoria and Ty Pennington, who are building a first-ever den for Ken; special guests Allison Holker Boss and ET's Nischelle Turner join the fun.