Failure Is Not a Factory-Installed Option
S2, E3: Stan, the CIA's best interrogator, loses his confidence and his job when a car salesman gets the best of him in a negotiation. To get even, Stan comes up with an elaborate scam that temporarily costs his family their integrity. Meanwhile, Roger and Steve set up a makeshift drive-in to try to get to first base with popular schoolgirls.