This subversive series from Seth MacFarlane (Family Guy) revolves around Stan Smith, a CIA agent and proud family man. The family includes wife (and former party girl) Francine, ultra-liberal daughter Hayley, and geeky almost-to-puberty Steve. There's also Roger, a sarcastic space alien, and Klaus, a lascivious talking goldfish.
Stan uses his CIA training to help Steve win class president and the heart of the hottest girl in school, Lisa Silver (Carmen Electra).
Threat Levels
After a life-changing moment Francine becomes a prosperous real-estate agent, but her success threatens Stan, who resorts to sabotaging her work.
When Haley returns from a Green Party rally with her hair dyed green, Stan waits for her to fall asleep and shaves her head with an electronic shaver equipped with a silencer.
After forgetting his anniversary, Stan arranges to have the last 24 hours of Francine's memory erased, but a bungling technician accidentally erases 20 years, sending Francine back to relive her days as a wild and carefree teenager.
When Stan's boss, Bullock (Patrick Stewart), comes over for dinner, he nearly catches the Smiths hiding Roger.
Stan panics after discovering that his new neighbors are Arab-American; and Steve finds himself at the mercy of the Scout Rangers.