Simpsons Roasting on an Open Fire
Marge has to spend all the family's Christmas present money getting Bart's tattoo removed, so Homer gets a job as Santa but bets all his wages on a dog with a festive name.
Bart the Genius
After Bart cheats on an aptitude test, he is placed in a school for gifted children.
Homer discovers families can get along when the Simpsons attend the company picnic.