I'm No Angel
S9, E3: After Ezekiel tells Dean a group of angels is hunting Castiel, he and Sam race to find their friend before the vengeful angels do. Meanwhile, a homeless Castiel is trying to make his way through the city and comes across some unexpected surprises.