Supernatural King of the Damned
S9, E21: Castiel captures one of Metatron’s angels (guest star GORDON WOOLVET) and asks Sam and Dean for help with the interrogation. Dean eagerly accepts, which doesn’t go unnoticed by Sam. Meanwhile, Abaddon demands Crowley help her kill Sam and Dean. When he refuses, she reveals her shocking bargaining chip. Also, Castiel sets a meeting with Gadreel.