Ladies Drink Free
S12, E16: Sam and Dean let Mick Davies tag along on a case as they search for a werewolf. The three men run into Claire Novak, also working the hunt. However, the reunion is short lived after Claire is bitten and the brothers race to find a way to help her before she turns.