MKTOPAZ
S2, E16: When Clay is forced to use his fiancée to carry out an operation, the whole team reexamines their personal connections, or more accurately, the lack thereof. Meanwhile, Alex forges an unexpected bond with an asset at the center of a conspiracy, and Harry struggles to find his place on the task force.