Moonshine River
S24, E1: Bart realizes that the girls he's liked all dump him within a week. To prove he can be loved, he journeys to New York and seeks out a former flame (Zooey Deschanel). Meanwhile, Marge and Lisa's search for cheap culture leads them to perform impromptu Shakespeare in the park.