Nancy's Devine Sleepover; Nancy's Sacre Blue Fondue
S1, E5: Nancy and JoJo have a sleep-over at Mrs. Devine's house; when Nancy's cousin, Jonathan, visits, she feels threatened when he acts fancier than she does.