Fancy Nancy
Meet Fancy Nancy, a six-year-old girl who likes to be fancy in everything! Excited to experience what the magnificent world has to offer, Nancy uses her ingenuity and imagination as she learns that while life doesn’t always go as planned, it’s important to celebrate the differences that make everyone unique.
Tea Party Trouble; Bonjour Butterfly
After Nancy accidentally breaks a family heirloom, she tries to hide it; Nancy finds a butterfly that she wants to keep.
Nancy tries to give Mom a perfect spa day, but her homemade spa products are mistaken for snacks; when Dad works from home, Nancy becomes his assistant.
After encouraging JoJo to create an imaginary friend, Nancy becomes jealous of their relationship; Nancy tries to leave the perfect hand prints in a newly cemented walkway.
Nancy and JoJo have a sleep-over at Mrs. Devine's house; when Nancy's cousin, Jonathan, visits, she feels threatened when he acts fancier than she does.
Nancy replaces her dog, Frenchy, with a well-trained dog in the neighborhood dog show; when Nancy's doll goes missing, she seeks to find out who took her.