O Brother Where Art Thou?
S11, E9: In the midseason finale, Amara (guest star EMILY SWALLOW) unleashes her power on the local townspeople as she issues a shocking challenge. Dean tries to better understand the hold Amara has on him, while Sam and Crowley come up with a plan that could have disastrous consequences.