Treehouse of Horror XXVI
S27, E5: In the annual Fright Fest Halloween episode, Sideshow Bob finally kills Bart, only to reanimate him; Homer wakes up with short-term memory loss; Lisa, Bart, and Milhouse get super powers from radiation.