A Beautiful Day in the Neighborhood
Lloyd Vogel is an investigative journalist who receives an assignment to profile Fred Rogers, aka Mr. Rogers. He approaches the interview with skepticism, as he finds it hard to believe that anyone can have such a good nature. But Roger's empathy, kindness and decency soon chips away at Vogel's jaded outlook on life, forcing the reporter to reconcile with his own painful past.